کلاسهای تست

از طرف مدرسه به ما تلفن کردند که از فردا تا چهار مرداد هرروز صبح کلاس تست هستش ما هم خوشحال که کلاس برگزار شده پرسیدم که شهریه چقدر میشه گفتند هزینه نمیخواد از طرف آموزش و پرورش مجانی هستش ((کف)) من هم  علامت سوال و تعجب بالای سرم هک شد و زدن به تعریف کردن که ما استاد از تهران آوردیم و.....(اضافه گویی))بله من بدبخت صبح ساعت 7 بیدار شدم آماده شدم رفتم سر کلاس بعد از چند دقیثه یه پسر ی اومد داخل کلاس من هم فکر کردم دانش آموز چیزی نگفتم بعد گفت که کتاب رو خلاصه کردم....و من که هنگ کردم گفتم شما استادید گفت بله خیلی جالب بود ساعت اول شیمی بود کلا از رو کتاب نوشت و گفت و تموم شد مثلا کلاس تست بود رفت زنگ بعد دیدم یه آدم نبمه اوباش اومد تو کلاس اونهم استاد بود استاد چی ریاضی یه کلمه نفهمیدیم چی گفت خلاصه بعد متوجه شدیم که چی اینا همه دانشجو هستند و برا منطقه محروم اومدن ((هی گوگانا چی بودی چی کارت کردند)) این دانشجو ها همون استادایی هستند که از تهران اومدن بد میگن که بچههای لنگه تو کنکور زیاد موفق نیستن خو با این جوجه فوکولیا ما رتبه ی 2 رقمی بیاریم